Onze realisaties

Campagne 2014 – Open your eyes and your hearts

Voor de Europese Zomerspelen in Antwerpen 2014 lanceerden we een gedurfde campagne met Kevin De Bruyne, Jean-Michel Saive en Kim Gevaert.

Ons doel was om meer bekendheid te creëren van onze atleten met een verstandelijke beperking bij het grote publiek. Liefst 40.000 toeschouwers zijn naar de Europese Spelen komen kijken! 

Campagne 2016 – Dare To Play 

Met onze Play Unified-campagne hebben we de topsportwereld uitgedaagd voor unified-wedstrijden, waarbij atleten met en zonder verstandelijke beperking samen sporten in één team. Het was een ongeziene en ontzettend gewaagde actie. 

Topsporters zoals Tomas Van Den Spiegel, Yanina Wickmayer, de Borlées, Moussa Dembélé en Pieter Timmers gingen de uitdagingen zonder aarzelen aan! Nadien volgden Jolien D’hoore, de voetbalclub RSCA en vele andere clubs hetzelfde voorbeeld. De clubs slaagden erin het inclusieve sportmodel in reguliere sportclubs in te voeren. 

Campagne 2018 – Dare To Sponsor 

Niet enkel de topsporters verdienen de aandacht van grote sponsors, ook onze atleten zijn de moeite waard!  

We daagden de bedrijfswereld uit om onze atleten te ondersteunen in hun reclame- en communicatiecampagnes. Na amper 24u aanvaardden P&G, Aquarius en BNP Paribas Fortis de uitdaging. Ontdek zelf in de video hieronder welke andere merken binnen dezelfde maand het engagement bij onze atleten zijn aangegaan om op deze manier geld in te zamelen en de 20.000 atleten te helpen hun olympische droom te realiseren.  

Campagne 2021 – Special Influencers in samenwerking met Mediahuis

Onze atleten zijn authentiek en hebben een verhaal te vertellen, ook zij zijn influencers op Instagram. Zo kunnen we meer fans kennis laten maken met onze atleten en hun dagelijkse leven.   

Meer fans, meer sponsors! 

Zie ook…

Share :